Lektion 15: tisdag 15e december

Tack för den här kursen!

Jag hade skitkul!

Preliminärt börjar nästa kurs 5e januari! I nuläget har vi dock inte tillräckligt med deltagare. Jag tror dock vi lär få tillräckligt många (då snart kommer alla nyårslöften…).

I sådana fall får du gärna fylla i mitt Google Formulär genom att trycka på den här länken. Alla svar är självklart helt anonyma.

Om du föredrar en engelsk version kan du istället trycka på den här länken.

Det är okej att maila mig om frågor om grammatiken eller maila skrivläxan nedan fram tills januari. Ni får feedback!

(Det här är mest med då frågan ibland dyker upp). Ja! Det är ett alternativ, där jag även kan vara mer flexibel när det kommer till tillgängliga tider såväl som lektionsformatet. Du kan läsa mer om privatlektioner med mig (genom Folkuniversitetet i det här dokumentet eller helt enkelt genom att maila mig.

Varje månad skickar jag ett nyhetsbrev med en personlig uppdatering om tider för privatlektioner. Maila mig om du vill få nyhetsbrevet!