Lektion 15: onsdag 24e november

Tack för den här kursen!

Jag hade superkul!

Några avslutande detaljer

Frivillig läxa du kan göra när du vill:

• Deadline 10 december

Jag kommer tyvärr inte ha nästa kurs

Men ni ska ha fått information om nästa kurs, och vem som kommer att vara lärare

Ja! Det är ett alternativ, där jag även kan vara mer flexibel när det kommer till tillgängliga tider såväl som lektionsformatet.

Du kan läsa mer om privatlektioner med mig (genom Folkuniversitetet i det här dokumentet eller helt enkelt genom att maila mig.

I sådana fall får du gärna fylla i mitt Google Formulär genom att trycka på den här länken. Alla svar är självklart helt anonyma.

Om du föredrar en engelsk version kan du istället trycka på den här länken.