Lektion 15: 11e maj tisdag

Tack för de här veckorna!

Ursäkta om jag stundtals varit lite ofokuserad. Tisdagar är ni min tionde lektion på lika många timmar och det har tagit ut sin rätt ibland.

Här är en länk till era felmeningar. På den här länken hittar ni mitt färgsystem.

Här hittar ni en länk till ett Google Doc som jag kommer använda under kursens gång.

Jag kommer flytta den här kursen till Arkiv så småningom.

Lista: Subjunktioner (och engelska motsvarigheter)

I nuläget saknas det dels kursdeltagare och dels vet jag inte om jag kan ta nästa kurs på grund av praktiska omständigheter relaterade till coronaviruset. Maila mig gärna senare för uppdateringar.