Lektion 10: 19 juli – fredag

Tack för två roliga veckor!

Ni har varit fantastiska studenter, och jag behöver inte önska er lycka till med era fortsatta studier då jag vet att det kommer går galant för er!

Lektionsanteckningarna från idag är uppdaterade.

(O)rättade felmeningar från bland annat min Padlet hittar ni i det här dokumentet.

Om några veckor kommer de här blogginläggen flyttas till ”Arkiv”. Senare till hösten kommer jag att ta bort inläggen helt. Glöm dock inte bort att ni kan alltid hitta allt material under ”Användbara länkar”!

Extramaterial

Sammanfattning – Konditionalis 2

Sammanfattning – Liknelser och jämförelser (annorlunda, lika, (o)olikt med mera)

Framstegstest Kap 10-12 (+ facit)

Jag glömde (IGEN) att ge er Framstegstestet för kap 10-12 – jag ber återigen 1 000 gånger om ursäkt! En länk till testet hittar ni ovan och på den här länken (facit inkluderat).

Det var allt ? Tack för mig!
Anton