Välkomna A1 Del 2

Hej!

[Given that your Swedish is still perhaps a bit basic, you can find an English version below]

Mitt namn är Anton, och jag har bott i Uppsala i fyra år (men jag jobbar emellanåt i Stockholm). Mitt favoritord på svenska är ordet: ”schysst”!

Här lägger jag upp material, läxor och en hel del annat extramaterial efter varje lektion.

Tips: Kolla gärna Användbara länkar för att hitta extra material.

Har ni frågor?
Maila mig gärna på Anton.bengtsson@folkuniversitetet.se!

So, to clarify: Welcome to my blogg!

My name is Anton, and I have lived in Uppsala for four years (but I occasionally work in Stockholm). My favorite word in Swedish is the word: ”schysst”!

Here, I post material, homework and quite a lot of extra material after each lesson.

If you want some extra material, I would really recommend that you grab a look at “Användbara länkar” on this blog.

Feel free to email me if you have any questions at Anton.bengtsson@folkuniversitetet.se

Extramaterial (finns även på Användbara länkar)

Facit – Övningsbok – A1+A2

Ordlista – Textbok – A1+A2