Svenska är roligt [sfenska e rooolit]!

Välkommen till min kursblogg!

Här hittar du information, tips, länkar o s v (och så vidare).  Klicka på din kurs i menyn så hittar du information om vad vi har arbetat med och vad jag rekommenderar att du jobbar med hemma.

Allt gott!

Annika

9 tankar kring ”Svenska är roligt [sfenska e rooolit]!

1. Hej Sennur!
        Tack för ditt meddelande!
        Förlåt att jag svarar så sent. Jag såg meddelandet nu.
        Vi ses i morgon på kursen!
        Allt gott,

1. Hej Sara!
      Tack för ditt meddelande! Jag såg det inte förrän nu (förlåt!).
      Tack själv för alla dagar som har varit på kursen:-)
      Vi ses i morgon! Allt gott,

1. Hello!
    My name Daria, I’m from Ukraine. My friend Natalia recommended your course very much.
    How could I apply for your course in Swedish (sorry, I tried to find it through the Folkuniversitet search, but didn’t find it)?
    Best regards, Daria

1. Hej Daria!

Thank you for your message. I’m happy to hear that you got recommended to take my course:-)
      Unfortunately I will not have any courses this semester, but the same course I had before will be held by other teachers. The best way is to send an email to Therese Anderson and and let her know that you are interested in the course ”Svenska från dag ett”. This is her email: therese.andersson@folkuniversitetet.se